مهر استار | عکس نوشته | بیوگرافی | اخبار و حواشی

طالع بینی ازدواج مردان متولد خرداد

ویژگی های اخلاقی و درونی

مرد متولد خرداد شخصیتی جذاب و گیرا دارد.او برای همه خانم های اطراف خود می تواند شخصی خاص به حساب آید و معمولاً می تواند مانند یک فرد صبور و آرام در کنار شما باقی بمانند تا شما همچون لاروی در یک پیله به پروانه ای زیبا تبدیل شوید،اگر این پروانه زیبا بر خلاف میل او باشد شما را ترک می کند و به دنبال زن دیگری می رود .معمولاً تنوع طلب است در هر جمعی حضور پیدا کرده و علاقه دارد با خانم های متفاوت و مختلف صحبت کند سعی نکنید که زیاد به او بچسبید و او را در کنار خود نگهدارید بعضی از وقت ها بی اعتنایی به مرد متولد خرداد بهترین راه حل برای نزدیک شدن و در اختیار داشتن او خواهد بود.

او مردی است که به همسر خود علاقه دارد اگرچه در صحبت کردن و گپ زدن با زن های دیگر هم مورد علاقه اوست.او می‌تواند در هر جمعی به زن های مختلف ابراز عشق و علاقه کند اگرچه زندگی او پر از شادی و عشق با شما باشد.او در هر صورت مردی است که عادل و منصف است و به خود اجازه نمی‌دهد که به همسر خود خیانت کند او در اصل از لحاظ روحی و ذهنی یک انسان خیانتکار نیست .

همچنین او میتواند پدری نرم و بخشنده و دل رحم باشد.در روابط با فرزندانش بسیار صمیمی و دوستانه رفتار می کند او همچنین وعده و وعید ها و قول هایی به شما بدهد که شاید در آینده تحقق پیدا نکند و از لحاظ خلف وعده می تواند از همه مردان در این گزینه جلوتر باشد.

طالع بینی ازدواج مردان متولد خرداد

طالع بینی ازدواج مردان متولد خرداد

طالع بینی ستاره شناسی مرد متولد خرداد ماه

سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود.

 

از لحاظ عشق و علاقه

مردان متولد خرداد خواهان رابطه عاشقانه، صادقانه و بجا هستند. رابطه صادقانه برای آن ها در اولویت قرار دارد. یک مرد خردادی همسری می خواهد که به سوالات او صادقانه پاسخ بدهد و حتی در اطلاع رسانی داوطلب و پیش قدم باشد. او همسری می خواهد که با اطمینان خواسته ها و نیازهای خود را به زبان آورد. او همسری می خواهد که واقع بین باشد و با مهربانی حقیقت را بیان کند. یک مرد همسری می خواهد که او را سرزنش نکند و به حفظ اصالت خویش اهمیت بدهد.

شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

 

ازدواج مرد متولد خرداد ماه با سایر ماه ها

خرداد با فروردین : ( بد ) افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم

خرداد با اردیبهشت : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند

خرداد با خرداد : ( خوب ) مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات

خرداد با تیر : ( متوسط ) با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند

خرداد با مرداد : ( بسیار خوب ) زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان

خرداد با شهریور : ( متوسط ) چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

خرداد با مهر : ( بسیار خوب ) خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند

خرداد با آبان : ( متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند

خرداد با آذر : ( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

خرداد با دی : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

خرداد با بهمن : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

خرداد با اسفند : ( بد ) خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

 


blank
ارسال شده در 8 سپتامبر 2021 - 74
تبلیغات متنی
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها